duminică, 4 martie 2012

Nu pot să cred că nu am mai scris de atâta timp! S-a ales praful de blog. Dar nu-i nimic.
Sunt studentă în Bucureşti. Semestrul II chiar! Am întâmpinat o grămadă de probleme, pe care nu am să le înşir, şi acum sunt pe drumul cel bun. Stau în centrul Bucureştiului, nu mor de foame, ba chiar îmi permit să cheltui bani pe alte chestii de care teoretic nu am nevoie, ies în oraş, merg la teatru, ce mai! Sunt fericită! Preţul e unul mare: dorul de casă, sacrificiile alor mei, problemele pe care le întâmpini când stai singur..
Viaţa de Bucureşti e agitată, captivantă, mizerabilă câteodată - asta din aceste câteva luni petrecute în el. Facultatea mă solicită foarte mult, aşa cum era de aşteptat. Simt totul ca pe o ascensiune lină, cu anumiţi paşi greşiţi, dar important e că nu stau pe loc. Încerc să nu mă plafonez, sau să mă pierd pe mine de-a lungul drumului.
Acestea fiind spuse, ca c'est tout maintenant! Muchas cosas de hacer :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu