miercuri, 20 ianuarie 2010

Vrea cineva sa ma insoteasca in Islanda?

Da, mi-a surâs într-o pauză ideea în timp ce mă uitam pierdută în spaţiu şi timp, la harta Europei avec ces pays, întrebându-mă cât de departe ar trebui să merg ca să nu mă poată ajunge nimeni şi să fie un loc ce mi-ar plăcea din punct de vedere geografic, climatic.. şi cam atât. Şi m-aş fi izolat astfel, şi mă gândeam că trebuie să găsesc ceva să plantez ca să îmi fac o grădiniţa la temperaturi sub 0 grade, şi să mă împrietenesc cu persoane ce vorbesc o limbă necunoscută mie, dar să fiu fericită. Să mă concentrez asupra lucrurilor ce îmi plac, un univers unde eu mi-aş impune regulile, sau.. poate totuşi ar trebui să le accept pe ale altora - nu m-am gandit prea mult la consecinţe - voi face nişte cercetări amănunţite în continuare. Cert e că m-a fascinat foarte mult punctul acela verde maroniu de pe harta din faţa mea, şi vedeam distanţa ce trebuie parcursă până la destinaţie... şi mi-am zis, voi ajunge acolo :))
Doamne, probabil sună incredibil de patetic, dar asta obişnuiesc să mai fac eu. Înainte totuşi de Islanda, va fi Noua Zeelandă :D şi înainte de aceasta, Anglia. Trebuie puse în ordine înainte. Acum că le-am redat după importanţa lor pentru mine, observ că aş ieşi mai ieftin dacă nu aş înconjura atât.. ce gând comun.
Toate acestea fiind spuse, caut persoane capabile de a mă însoţi. Vor fi supuse unui test. Nu ştiu încă nici pe ce criterii :)) unul totuşi ar fi tot sub forma unei întrebări: cât de mult rezişti cu mine? Fiindcă pot face habitatul să pară un calvar ;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu