duminică, 17 ianuarie 2010

Inceput de blog...

Nu credeam că voi fi una din ei. Nu vreau să par snoabă, dar mi-am spus de nenumarate ori că e o pierdere de vreme şi alţii pretind a fi superiori prin asta. În fine, nu o mai lungesc mult din moment ce mă aflu acum aici.
Am decis să 'dau viaţă' unor pagini proprii ce vor fi citite de cei ce ma suportă în viaţa reală, sau nu, sau poate pur şi simplu de oameni ce vor da vreodata de blog, şi să redau ideile ce îmi vin prin minte, sau lucruri ce trebuie să le spun dar de cele mai multe ori nu am ocazia să le spun şi rămân plafonate în timp, spaţiu, etc bla bla.
Am impresia încă de pe acum că va fi un blog de rahat. Rămâne de văzut totuşi...
Well... toate acestea fiind spuse, bine am venit în comunitatea blogurilor. Super. Sunt atât de entuziasmată... am de învăţat o lecţie la istorie. Au revoir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu